[OSList] Open Space for 1200 people

Cecilia Soriano csoriano2508 at yahoo.com.ar
Thu Jun 27 06:09:02 PDT 2019

Hello dear community!
I greet you from Argentina... I am a silent participant on this list... because my level of English doesn't allow me to participate more actively.
I am collaborating with the organization of Agiles Latinoamerica 2019 http://agiles2019.agiles.org/ . It will be 3 days in Open Space, with 1200 people, and I need to know how to optimize the times for the creation of the Market place.
What is the best configuration in the room?

Could you share suggestions and experiences for events from this number of people?

Thank you for your thoughts and blessings for your life!
Cecilia from Rosario, Argentina.

Conversaciones para Todos
+ 54 9 341 6657790
http://linkedin.com/in/ceciliasoriano
http://conversacionesparatodos.com

Hola querida comunidad!
Los saludo desde Argentina... soy una participante silenciosa de esta lista... porque mi nivel de inglés no me permite participar más activamente.
Estoy colaborando con la organización del Agiles Latinoamerica 2019 http://agiles2019.agiles.org/ . Serán 3 días en Open Space, con 1200 personas, y necesito saber cómo optimizar los tiempos para la creación del Market place.
¿Cual es la mejor configuración de la sala?

Me podrían compartir sugerencias y experiencias de cual es la manera más efectiva de hacerlo? ás efectiva?

Muchas gracias y bendiciones para su vida!
Cecilia desde Rosario, Argentina.