[OSList] Our son on his way home from Nepal

Eva P Svensson eva at epshumaninvest.se
Wed Apr 8 00:53:28 PDT 2020

Great news Thomas
:o)

Bästa hälsningar

Eva P Svensson

EPS Human Invest AB

"Jag kan inte lära dig något. Allt jag kan göra är att ställa frågor till dig, och låta dig själv finna svaren." Sokrates

"Verksamhetsutveckling genom människor skapar långsiktigt välmående företag och organisationer”

Anåsbergsvägen 22, 439 34 ONSALA
Besöksadress; Norra Allégatan 8, Göteborg
Tfn: 0300-615 05, Mobil; 0706- 89 85 50
www.epshumaninvest.se <http://www.epshumaninvest.se/>
Skype: eva.p.svensson
Facebook: EPS Human Invest AB och H.A.L.T - Horse Assisted Leadership Training