[OSList] Happy Birthday!

Eva P Svensson via OSList oslist at lists.openspacetech.org
Wed Dec 2 02:07:27 PST 2015

Harrison - if you could hear this (lucky you that you could not :-)
Happy birthday to you - happy birthday to you HAPPY BIRTHDAY !!!
I’m honoring your birthday by holding space both yesterday and tomorrow
:o)
Eva

Bästa hälsningar

Eva P Svensson

EPS Human Invest AB
Co owner Genuine Contact Group Inc
Medlem i Beyond Performance Group

"Verksamhetsutveckling genom människor skapar långsiktigt välmående företag och organisationer"

Anåsbergsvägen 22, 439 34 ONSALA
Besöksadress; Norra Allégatan 8, Göteborg
Tfn: 0300-615 05, Mobil; 0706- 89 85 50
www.epshumaninvest.se <http://www.epshumaninvest.se/>
Skype: eva.p.svensson
Facebook sida: EPS Human Invest AB
twitter:@EvaPSvensson

"Jag kan inte lära dig något. Allt jag kan göra är att ställa frågor till dig, och låta dig själv finna svaren." Sokrates