[OSList] Stammtisch in Warschau

Michael M Pannwitz mmpanne at boscop.org
Fri May 4 03:35:41 PDT 2012

Dear LIST,
here is the invitation to the Stammtisch in Warsaw in Polish that Zarina
asked me to post in our list... so if you work with os in Warsaw or are
passing through Warsaw, join the Stammtisch there on May 7.

In Berlin, we will meet at the same time,Monday, May 7 beginning at 7pm
in our regular locale
> http://www.kreuzberger-weltlaterne.de/

so if you happen to be in Berlin, this is the place to be!
Greetings from Berlin
mmp

Witajcie przyjaciele OS w Polsce,

zapraszam sie na spotkanie w Warszawie. W , 7go maja, o g. 19:30 w
restauracii Figaro, w parku Skaryszewskiego.
http://www.restauracje-figaro.pl/ (tradycyjny termin: 1. pon. w
nieparzystych miesiaców, nie znam duzo restauracii... wybralam tym razem
ten...).

Przyjdzcie i podzielcie sie swoimi doswiadczeniami. Zabierzcie ze soba
równiez wszystkich innych zainteresowanych open space.

Ja poznalam OS rok temu, jestem nowicjuszem :-) i bardzo chialabym sie
pracowac z tym metodem.
Czasem ja jestem w Warszawie, bardzo chetnie, i dlatego szukam i tutaj
kontaktów. Moze, kiedys ma polsko/ niemiecki OS...
Ciche sie, was poznac!

Które nie moge 7go maja - ja jestem w Warszawie do 21go maja. Mozemy
spotkac
w tym czasu na kawe.

Mój komórkowy w Polsce: 0048 794 219056.

Do widzenia!!!
Zarina

--
Michael M Pannwitz, boscop eg
Draisweg 1, 12209 Berlin, Germany

Check out the Open Space World Map presently showing 386 resident Open
Space Workers in 66 countries working in a total of 142 countries
worldwide: www.openspaceworldmap.org