[OSList] WOSonOS 2012 - website down?

Eva P Svensson eva at epshumaninvest.se
Mon Aug 27 05:49:25 PDT 2012

Hi Koos,
strange not here - maybe you have all the wind :-)
I try to open i Safari and have done so many times before - and now was the time to really register - maybe I'll wait a day and see what happens..

Tickets and accommodation are fixed -so we will definitely see each other there!
:o)
Eva

Bästa hälsningar

Eva P Svensson

EPS Human Invest AB
Member of Beyond Performance Group

"Verksamhetsutveckling genom människor skapar långsiktigt välmående företag och organisationer"

Anåsbergsvägen 22, 439 34 ONSALA
Besöksadress; Norra Allégatan 8, Göteborg
Tfn: 0300-615 05, Mobil; 0706- 89 85 50
www.epshumaninvest.se
Skype: eva.p.svensson
Besök gärna min blogg; www.epshumaninvest.blogspot.com/
"Jag kan inte lära dig något. Allt jag kan göra är att ställa frågor till dig, och låta dig själv finna svaren." Sokrates