Achtung Virus [Fwd: [Brln_P_C_2002_04] Fwd: virus (fwd)]

Ruth Karzel r.karzel at web.de
Tue May 21 13:46:43 PDT 2002

Liebe Leute aus meinem Adressbuch,

folgende Viruswarnung habe ich soeben bekommen - leider war er dannauch
auf meinem Computer drauf.
Ganz unten die Anleitung, wie man ihn löscht Wichtig:  jdbgmgr.exe.
nicht öffnen !!!

Dear people,

There was a virus in my system called jdbgmgr.exe. Please check if it is
on your computer as well (by going on start, search and file) and delete
it by clicking the left mouse button (only once !!!) and press shift and
delete. Also check the trash. Don't open jdbgmgr.exe!

Sorry!
Ruth Karzel